Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.05.2014 21:15 - Наркоман и дилър – историята на Влади Рашев
Автор: hristiyanstvo Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 2000 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 11.06.2014 11:11

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  imageТова е история за вас, родители на деца и младежи. За вас, които имате проблеми с пристрастяващи вещества. За вас, които желаете да помогнете на хора, които са зависими от тях.
Това е истинската история на Влади Рашев. Може да бъде наистина полезна за много хора, които при определени обстоятелства биха постъпили към наркотиците, както и за такива, които вече са ги употребявали. От историята ясно се вижда и ролята на семейството за възможността един младеж да се обърне към дрогата. Дава отговор и на въпроса как да се справим с наркотиците, дори когато вече не разполагаме с никаква воля и сили да се преборим. Преминал през това, вече повече от седем години Влади е свободен от зависимостите към вещества и каквото и да му се случва, не посяга към какъвто и да е вид дрога.   Обстановката вкъщи

Когато бях дете, усещах доста прекомерен родителски контрол, особено от страна на майка ми. Не се съмнявам в добрите й намерения. Просто желаеше да живея дисциплинирано и да постигна високи цели в живота си, които всъщност бяха нейни, а не мои. Имах свои любими предмети в училище, по които учех с удоволствие и постигах високи оценки, но имаше и предмети, които не ми се отдаваха и не можех да постигам същите резултати. Майка ми, обаче, беше категорична, че трябва да имам отличие по всичко и затова ме наказваше с действия и непрестанни упреци, че нищо няма да стане от мен.


Често ставах свидетел на семейни скандали, особено в моментите, когато баща ми прекаляваше с алкохола. Това ме натоварваше допълнително, но за момента не намирах начин да изляза от ситуацията.


Пръв досег с наркотиците

Когато станах на шестнадесет години...

Дочетете продължението на историята "Бях наркоман и дилър".




Гласувай:
2


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: hristiyanstvo
Категория: Други
Прочетен: 58754
Постинги: 41
Коментари: 40
Гласове: 61
Архив